Hur går det då?

Frågan i allas huvuden.
 
Svaret är att det går bra. Och dåligt. Lite upp och lite ner. Har inte riktigt hittat den riktiga motivationen som behövs för att hålla ut hela vägen men jag är påväg att komma dit iaf. Jag har jobbat sjukt mycket. Det har tagit väldigt mycket på energin kan jag säga. Att då leva på helfart är sjukt svårt. Vissa dagar har det gått bättre än andra dagar.
 
Jag har jobbat vaken natt, tidiga morgnar osv. Det tar på krafterna, helt klart.
 
Jag ser det inte som ett misslyckande då jag känner att jag måste lyssna på min kropp. Visst, ibland har jag kanske stoppat i mig något som inte varit riktigt hundra genomtänkt men det får jag lida genom att jag kanske inte kommer att nå mitt mål som jag satt upp till den 23 juli, vilket var -10 kg.
 
Jag kämpar på. Det är det jag kan göra för tillfället.
 
Jag tar de promenader som jag planerat in. Förra veckan traskade jag 43 km då jag satt ett mål på 40 km. Inte fy skam med tanke på hur många timmar jag jobbade den veckan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0