Underbart är kort!

Ja Gud vad underbart det har varit med ledighet ska ni veta. Jag behövde verkligen komma bort från vardagen med tanke på allt tråkigt som hänt hemma den senaste tiden. Det är mycket som hänt och lite som jag skrivit om här i bloggen men nu ska jag lämna allt bakom mig och börja leva i nuet och satsa på framtiden.
 
Jag har verkligen haft det helt underbart hemma i Norrland ska ni veta. Jag har njutit av varje sekund och jag har helt seriöst blivit varm i hjärtat av att åka buss hemma i de norra byarna. Jag trivs inte i Skåne, det har jag verkligen märkt under mina dagar i Norrland.
 
Jag ska skriva en bättre uppdatering när jag kommer hem och då ska jag även dela med mig av en massa bilder. Tills dess får ni njuta av en låt som jag alltid kommer förknippa med hemma nu.
 
Bjuder på låten live i Oulu för den versionen är bäst.
 
 
No, I'm not a stranger, among the people in here...
Yet I have never felt so alone...

At high noon the sound will boom,
and I will start racing for the
land we can call home."

I stuck my flag in the ground, screaming 'n shouting,
I've never felt so proud, Love!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Woopi du har bloggat. Gott att läsa att du haft det toppen i Norrland! Och jösses tjejen, vad du kämpat jag menar hallå kolla då har ju två ben i ett ben;O :D

2013-01-14 @ 19:33:44
URL: http://www.saaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0