Världens finaste kompis.

Ja, det är utan tvekan Emelie. Vi sågs igår för att ta en fika på Snuggles i stan, vilket vi också gjorde. Snackade en massa då det är mycket som händer och fötter just nu.

Påväg till bilen ville jag gå in på Hemmakväll och köpa godis. Jag har PMS. Ja. Det har jag fanmig. Emelie drog mig mot bilen och sa till mig "du har kämpat som fan för att tappa 50 kg Linda, det är inte värt det"
 
Hon har så jävla rätt. Det är dags att börja sköta mig igen nu. Till fullo. Jag ska nå mitt mål och det ska nås i år. Börjar med den mentala träningen ikväll!

 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack fina du!!! Jag är så stolt över dig, och jag kommer utan tvekan vara en bitch ibland om det krävs! Det är dock bara du som kan göra valen, och jag vet att du har viljan att kämpa vidare!!! :) Kram på dig!!

Svar: Du får vara min bitch. Jag behöver det mer än nånsin just nu! Stor kram vännen! Hoppas du njuter av solen! <3
Liinda

2013-02-13 @ 18:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0