Storkok going on!

Ja, denna vecka kommer jag jobba dubbla pass på två olika ställen så därför var det lika bra att ställa sig vid spisen igår och förbereda lite matlådor så jag klarar mig till onsdag eftermiddag.
 
Nu blev det en massa matlådor med samma maträtt men jag tömde frysen lite för att få bort lite som tog plats.
 

Ugnsbakad lax (är brun pga kryddorna) Sjukt god och snabb/enkel att tillaga.
 

Kokt kyckling med lagerblad. Simpelt och jäkligt gott.
 
Jag lovar, det är godare än det ser ut. Framförallt nyttigt och enligt Xtravaganzas halvfartsmodell. Idag hade jag tänkt köpa lite kalkon så jag kan laga den där maträtten jag snackade om igår som jag hittade i en kokbok.

Kommentarer
Postat av: Lena

Smart att göra matlådor, så mycket lättare att inte äta nåt man inte ska äta...

2013-02-04 @ 18:13:55
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0