Allt står stilla.

Förlåt att jag bloggat dåligt de senaste dagarna men just nu står mitt liv helt stilla.
 
Jag kan inte träna pga att jag har ont i foten. Jag smörjer den flera gånger om dagen med tigerbalsam. Mentala träningen har ju flugit ut genom fönstret eftersom jag sover asdåligt nu. Maten går också skit. Blääääeeeeh. Det enda som fungerar, är min mentala näring.
 
I veckan har jag även jobbat väldigt mycket då det varit många på jobbet som haft semester.
 
Jag ska försöka spinna på lördag och sedan hoppas jag att jag är på gång igen.
 
Jag har hamnat i en liten uppförsbacke just nu men jag kämpar på för att ta mig förbi alla hinder och problem.
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej & hå kämpa på!!! Det vänder snart igen snygging!

2013-02-22 @ 11:43:43
URL: http://www.saaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0