Ojojoj!

Här får jag kommentarer där ni frågar varför jag inte är mer aktiv när jag sa att jag skulle vara det.
 
Anledningen till detta är enkel.. Jag har helt enkelt inte haft tid. Löjligt va?

Jag har spenderat massor av tid på sjukhuset tillsammans med min morfar. Livet har helt enkelt kommit emellan. I helgen har jag varit i Småland och hälsat på Marica. Vi var ute på lite äventyr om man säger så. Ska göra ett inlägg om detta.
 
Utöver detta så har mycket tid gått till att leta lägenhet. Full fart med andra ord. Massor av samtal och grejer..
 
Nu menar jag det jag skriver, nu SKA jag bli mer aktiv.

Imorgon ska jag in på Xtravaganza och prata med min nya hälsocoach. Lena, som hjälpt mig hittils, har tyvärr slutat. Men Kirsten har jag träffat på under min tid också så det blir bra det här!

Kommentarer
Postat av: Fia

Blir lätt att livet kommer emellan ;) Men du instagrammar ju bra så då missar man inte så mkt :)

Svar: HAHA ja Instagram är bekvämare än bloggen!
Liinda

2013-08-22 @ 15:21:53
URL: http://fiasfight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0