Snicksnack med Lena

Ja, igår hade jag träff med min coach. Vi kom fram till att det blir helfart nu och att vi kör i tvåveckorsetapper. Mitt måldatum satte vi till den 1 september 2013. Jag har alltid sagt att jag vill nå mitt mål i maj 2013 men det går ju inte. Man måste vara realistisk. 
 
Lena trodde iaf att jag kommer att ha nått mitt viktmål om tre månader, dvs mitten på juli. 
 
Jag har ju tappat mycket av min mentala näring eftersom jag får den genom träning och hästar. Mentala träningen måste jag komma igång med och fick även denna som läxa. Rörelseglädjen ska jag komma igång med så gott som jag kan, nämligen genom promenader. Jag slog sak i detta igår redan då jag gick från busstationen istället för att ta en stadsbuss. Bra va? Lena sa att jag skulle fokusera på tre av dessa fyra bitarna inom Xtravaganzahjulet och få dessa att fungera först.
 
Jag vägde mig också, samt gjorde en midjemåttscheck men jag valde att inte kolla på detta. 
 

Kommentarer
Postat av: Saras Träningblogg

Spännande! Det kommer du fixa! Hejja dig!! :D

2013-04-17 @ 16:52:56
URL: http://monch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0