Ibland undrar man ju....

...hur mycket skit man egentligen ska behöva ta? Allt som kunnat gå åt helvete i mitt liv sedan november förra året, har gått åt helvete. 
 
Bilen som gick sönder, hästen som är sjuk, hunden som avlivades, stulen på pengar, skadad nacke, en morfar som kämpar mot sin cancer, en mobil som gått sönder. Aaaah jag får spel! 
 
Pratade med min chef idag och hon sa det är ett under att jag fortfarande är så pass positiv som jag är. 
 
Well, man kan egentligen bara skratta åt eländet eftersom det aldrig tar slut. 
 
På fredag hade jag tänkt påbörja min helfart igen. A åker iväg på träningsläger i Köpenhamn så jag blir pojkvänslös i helgen. 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Kämpa på vännen! <3
Kramkram

2013-04-03 @ 22:42:50
URL: http://www.mariamalmgren.se
Postat av: Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Nej, han finns inte i vårat liv.. Har haft jätte problem med honom de senaste åren, misshandel osv. Lång trist historia..

Usch jag hoppas allt det trista försvinner och det vänder för dig nu!

2013-04-03 @ 23:17:38
URL: http://carrosungar.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag följer din blogg och jag måste säga att du verkar vara en toppen tjej. Du går igenom svåra saker samtidigt som du gjort en makalös viktresa neråt. Beundrar din styrka och din positivitet i allt elände du får gå igenom. Tror folk som läser din blogg är lite avundsjuka på din styrka som de saknar och önskar de hade. Därav omogna kommentarer!!
Hur som helst så inspirerar du mig och ger mig styrka att tänka positivt när det känns skit. Hoppas det vänder för dig och du slipper mer jobbiga saker. Lycka till med allt i fortsättningen också, kram

Svar: Tack så jättemkt för dina fina ord. Vd glad jag blir! :) jag tror också på avundsjuka. Det är ju oftast därför vi tycker till om andra. För vi är avundsjuka.
Jag håller tummarna för dig med! Kram!
Liinda

2013-04-04 @ 06:14:42
Postat av: JD - Masa på

men snygging!
du kommer klara det ma dear!

jag vet inte riktigt vad jag väger, har ingen våg.

2013-04-04 @ 08:03:50
URL: http://josdil.blogg.se
Postat av: Rundamamman

Men hua vad många tråkigheter du råkat ut för och är utsatt för just nu. :( Tyvärr händer det ibland att allt kommer i klump, för mig var det flera år av tokigheter (flera familjemedlemmar som fick cancer och även återfall med jobbiga behandlingar, bilar som gått sönder och dött, den ena skadade hästen efter den andra, avlivning av hund, skador på huset, nedläggning av jobbet, ja det tog liksom aldrig slut), men en dag vänder det och då måste man ju ha fått sitt jävliga tycker jag så det bara blir ljusare? Hoppas det vänder för dig snart, och det är fantastiskt att man i såna situationer klarar av att hålla sig positiv. Och att vara positiv när det är svårt gör det faktiskt lite lättare...

2013-04-04 @ 09:11:06
URL: http://rundamamman.blogg.se
Postat av: Sandra

Usch vad allting kommer på en gång för dej. Tycker du är grym som kämpar på & hanterar det. Skickar styrkekramar!

2013-04-04 @ 09:53:31
URL: http://www.saaka.blogg.se
Postat av: charlie

oh vilken snygg bild på dig!!

Aw tack dt var snällt sagt! Hade gärna skippat vägningen men får ta mig modet och göra dt ändå!

Gud vad tråkigt att dt blir så spec om man har varit vänner förut. Hoppas dt löser sig på ett eller annat sätt.

Ha en dunder fredag. Kramar!

2013-04-05 @ 09:21:32
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0