Hemma!

Jajamensan. A åkte iväg på träningslägret vid ettiden och jag tuffade hem till Ystad ungefär samtidigt. Fick skjuts så det var ju en himla tur.
 
Jag har saknat min säng ska ni veta. Även om A's säng är jätteskön så är det något speciellt med ens egen säng. Hans säng är sålåg, gör asont att lägga sig pga nacken och även resa sig är jobbigt.
 
Nåväl, inatt sover jag hemma och imorgon ska jag tillbaka till honom. Vi hämtade ju dit min katt för två veckor sedan eftersom jag saknade henne en hel del. Nu är hon där själv tills imorgon bitti. Hon har mat, vatten osv så hon klarar sig över natten.


Mina två fina ♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aw dt var la snällt sagt tack snälla gumman <3

2013-04-09 @ 22:25:52
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0