# Dresscode For Today

Ja, enkelt är det som gäller idag. Svart och rosa! 
 

Kommentarer
Postat av: jannica

Snyggt!!!

2013-04-21 @ 15:00:55
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se
Postat av: Suz

Snyggt!

2013-04-21 @ 15:15:04
URL: http://www.icanrestwhenimdead.com
Postat av: Emma

Hej!
Till att börja med måste jag säga att du är väldigt stark som klarat av att gå ner så mycket! Har följt din blogg i ett antal år, från 2009/2010 tror jag=)
Har en liten fråga, på denna bild ser du väldigt smal ut, medan på nystartsbilden där du ser ut att ha samma kläder på dig ser du större ut(inget illa menat med det). Använder du dig av typ "håll in allt"-underkläder? Eller är det bara koftan och vinkeln som denna bild är tagen i?
Undrar också vad som hänt med din stackars nacke? Låter verkligen inge skoj med den=(
Åter igen väldigt strongt gjort av dig att tappa all denna vikt, önskar dig all lycka i framtiden=)

/Emma

P.S. Du verkar ha hittat en underbar man=)

Svar: Hej! Kul att du följt mig så pass länge! Jag har dock inga håll in-kläder på mig här. Det är nog att jag lärt mig att jag kan dölja mycket på vissa sätt. Sedan gör nog vinkeln på bilden en hel del också. Har samma kläder på mig ja! :)

Nacken gjorde jag illa när jag skulle gå it till hagen och halkade och därmed föll baklänges. Förmodligen slog jag i nacken. Jag minns inte, smärtan kom efter någon timme så jag tänkte faktiskt inte på att det var fallet som gjorde det.

A är underbar. Sjukt glad att jag träffat honom!

Ha det fint! :)
Liinda

2013-04-21 @ 23:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0