Back on track.

 Helfart dag 1, it's ON! 
 
Jajamensan nu kör vi igen. Dags för sista spurten och de sista kilona. Det är dags att nå mitt mål. 
 
Jag har köpt en målklänning som ska vara min absoluta målklänning. En klänning som är perfekt att ha på dop och bröllop. Jag är bjuden på bröllop i början på september och då ska jag ha den på mig hade jag tänkt. 
 
Som ni vet, har jag alltid haft målklänningar som sedan blivit för stora. Jag tycker det är bra att ha sådana. Det ger en liten sporre och man kan se framstegen tydligt. Här har ni målklänning ett, målklänning två och målklänning tre (som jag ännu kämpar med).
 
Idag ska jag som sagt träffa min coach och äntligen ska jag träffa en sjukgymnast i Tomelilla eftersom den i Trelleborg inte dög för min läkare..
 
En bra dag för en nystart helt enkelt. 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Asså hade en hemsk natt härom natten, Gogo "plågade" mig hela natten eller jag plågade mig själv. Vi blev ihop igen och jag tvingade min kusin att snoka igenom alla hans saker åt mig när jag och han var ute och det var helt mongo. Ibland börjar jag tvivla om jag tog rätt beslut, jag kanske aldrig hittar någon som älskar mig igen och vice versa. så himla bebissjuk oxå, vi skulle ju bott tillsammasn & haft barn nu liksom var planen oh well.. Bamse kram

2013-04-16 @ 09:59:07
URL: http://www.saaka.blogg.se
Postat av: My

Riktig snygg klänning!!! Kämpa på :)

2013-04-16 @ 10:27:27
URL: http://lopplopp.blogg.se
Postat av: Malin

Vilken bra idé med målkläder. Undrar om jag skulle ta efter och skaffa nåt sånt plagg.

Hm, men folk som tycker du "skryter" när du berättar om något du är glad över är nog bara bittra, avundsjuka och missunnsamma så jag tycker du ska bortse från deras åsikter och skriva vad du vill utan att ursäkta dig. Det är ju DIN blogg, passar det inte så är det ju bara man låter bli att läsa. Jag tycker det är roligt att läsa när det går bra för andra iaf :)

2013-04-16 @ 10:39:44
URL: http://tryingtogetfit.blogg.se
Postat av: Sandra

Hej Linda.
Jag heter Sandra, och har länge följt din blogg. Så med risk för att framstå som en smärre idiot tänkte jag slänga iväg ett mail, eftersom att jag är väldigt dålig på att kommentera dina inlägg, framgångar och motgångar. Men jag fick tillbaka ett felmeddelande på mailet. Så du får en lång kommentar här istället.

Jag vill helt klart börja med att beklaga sorgen efter en nyligen förlorad vän. Jag har själv varit med om min hästs bortgång, dock hände denna lite mer oväntat. Men jag vet hur ont det kan göra. Men de lät verkligen som ett värdigt avslut.

I övrigt vill jag säga att jag är jätte imponerad över den kamp du tagit och över att du aldrig ger upp och trots motgångar hela tiden fortsätter kämpa och att du ständigt lyckas plocka upp motivationen även efter dippar.
Jag har själv idag gått ner 21 kilo sedan min högsta vikt, jag har en bit kvar men det mesta är gjort. Men det är nu det börjar bli som kämpigast, för det går inte lika fort som det gjorde med den allvarliga överviktsbiten.
Att läsa bloggar som dina, speciellt när man är jämngammal, inspirerar och motiverar och jag uppskattar din ärlighet i det du skriver.

Jag önskar dig all fortsatt lycka, fortsätter att följa din blogg och hejar på dig!

Svar: Av någon anledning kan jag nte kommentera din blogg så jag svarar här istället!
Tack för dina fina ord och vad roligt att du följer min kamp, trots alla gupp i vägen mot mitt mål. Vad grmt att du tappat så många kilon. Använder du dig av någon särkild metod? Kram på dig och jag hejar på dig med! :)
Liinda

2013-04-16 @ 11:04:35
URL: http://wingforsflocken.blogspot.se
Postat av: Therese

Lycka till med helfarten! Det kommer gå galant :)

Skitfin klänning också. Drömmen för mig är att kunna ha en sån men mina fladdriga armar är i vägen :/

2013-04-16 @ 16:12:22
URL: http://nyutsidaa.blogg.se
Postat av: Ljungdahlskan

Vilken äckelsnygg klänning :D

Det där med att komma i klänningar är riktigt roligt :) Jag har likadant :) Har en prickig rackare som hänger i garderoben som jag ska i :D Dessutom funkar det för mig att ha axelbandslöst nu för tiden :D

Hoppas du får en fin dag idag! Du kämpar på riktigt bra. Hoppas det känns bättre i nacken. Kram på dig!

2013-04-17 @ 09:58:15
URL: http://ljungdahlskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0