Mardrömmar.

Fy katten vilken obehaglig mardröm jag drömt två nätter nu.

Jag drömmer att jag är ute och kör med bilen, kör upp för en backe och sedan kör jag av vägen, rakt ner i vattnet och drunknar.
 
Jag har googlat runt lite på drömtydning och har kommit fram till att om jag kör av vägen, innebär det att något i mitt liv behöver förändras. Drunkningen innebär att jag kommer att få tur med det mesta och klara mig helskinnad genom många problem. Om jag har en hjärtevän betyder drömmen att denna har ett jämnt humör och gärna vill bli gift med mig.
 
Jag vet inte riktigt men det känns som att dessa två talar emot varandra en del. Till och med mitt drömmande är förvirrat.

Kommentarer
Postat av: charlie

aw thanks sweetie vad snällt sagt ;) ah planen är o klippa mig igen o fixa färgen när pengarna tillåter dt ahha ;)

puss <3

2012-09-16 @ 21:22:28
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: Alexandra

Det är det första jag gör när jag vaknar från drömnätter, superkul att se vad det betyder... tror att man bearbetar mycket men vete 17 om de där drömlexikonen stämmer ;)

2012-09-16 @ 22:21:08
URL: http://dietandthecity.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0