Det tar aldrig slut!

Nä, det tar fan aldrig slut på fanskapet i mitt liv just nu. Fan fan fan säger jag bara till allt.
 
Har kört på med helfarten nästan felfritt från förra veckan. Åt kvällsmat hemma igår när jag hade min rast mellan mina två pass och idag har jag också ätit kvällsmat men resterande dag bestod av shakes. Imorgon kommer jag behöva äta hela dagen om jag ska orka med.
 
Jag ska nämligen jobba 6-45-12.15 för att sedan 12.15 ta tåget upp till Örebro där jag ska hämta min morfar med bil och husvagn som ska ner till Skåne då han inte kan köra själv. Är framme 17.12 så då blir det full fart ner till Skåne med tusen pauser på vägen då han inte kan sitta ner långa sträckar. Han och hans sambo gick nämligen hastigt och lustigt skilda vägar igår och morfar bodde på hotell.
 
Full jävla fart blir det imorn iaf. Sen blir det jobb på tisdag morgon klockan 8 igen. Kommer vara helt död på tisdag kväll. Hela tisdagen hade jag tänkt köra på helfarten iaf och även resten av veckan för nu får det vara nog, vilket jag sagt typ tusen gånger redan men vafan. Saker händer och jag har gjort mitt bästa. Visst, jag har fallit men jag är även mänsklig. Att komma igång med helfarten är både psykiskt och fysiskt påfrestande.
 
Ni kan tycka att jag är velig just nu och har en massa bortförklaringar men jag är iaf fullständigt ärlig med er.
 

Kommentarer
Postat av: Joline

Det är inte lätt när livet "bråkar" med en och jag förstår vad du säger för det kräver verkligen massor av en både psykiskt och fysiskt! Men jag hoppas att livet lugnar ner sig lite framöver.

2012-09-02 @ 20:56:24
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0