Bästa tiden på dagen...

...är när man kommer hem, slänger sig i sängen och får knäppa upp brallorna.
 
Speciellt med tanke på min helfartsstart. För herregud vad trött jag är. Hade helt och hållet glömt bort att man var såhär trött när man påbörjar helfarten. Hade jag kommit ihåg det så hade jag aldrig någonsin börjat äta innan jag var "färdigbantad".

Imorgon blir det en jobbig dag. Jag börjar jobba klockan 7 och måste köra hemifrån 6.15. Slutar jobba 12.30 och sedan går allt i ett hela dagen lång. Möte med Lovisa på Xtravaganza på eftermiddagen och sedan ska en massa ärenden till morfar göras också. Dessutom har jag träning 19.15 också. Kommer sova gott imorgon kväll med andra ord...
 

Kommentarer
Postat av: JD - Masa på

du är awesome!

håller med om den där tiden, den är värd!!

2012-09-11 @ 22:08:13
URL: http://josdil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0