Spurtar på.

Denna månad blir kärv eftersom både hästarna haft veterinären här och även katten opererats. Så jag har fått räkna alla Xtravaganza-påsar jag har för att verkligen kunna planera min mat. För jag kommer typ inte ens ha råd att andas denna månad. Jag har pengar på mitt sparkonto men de pengarna vill jag inte röra.
 
Måste ta kontakt med företaget jag arbetade för i sommar också. Jag har nämligen två månaders löner innestående där. Men jag vill inte prata med dom. De har betett sig illa. Så är det bara.

Annars har jag typ vaknat sex imorse och kunde inte somna om. Har typ köpt foder, varit på Ica och handlat, longerat hästen osv osv osv. Fixat med en massa jota iaf.
 
Jag skulle baka och började med det hela. Det sket sig dock för jag hade inget bakplåtspapper. Inte ok.
 
 
Jag har världens snyggaste häst. Inte sant ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0