Mental Träning

Vet ni vaaad???
 
Jag har gjort mental träning igår kväll och imorse. Hur grym är inte jag? Nu jävlar är jag på gång. Nu ska jag bara få till det till en vana också så jag inte tappar stinget nu när jag väl kommit in i det lite.
 
Man kan jämföra det såhär:
 
En stol har fyra ben, Xtravaganza har fyra ledstjärnor. För att få viktminskningen att fungera och ett resultat som håller, så krävs det att man använder sig av alla fyra ledstjärnor.
 
Jag är ju ett bevis på att alla fyra behövs. Jag koncentrerade mig på den goda energin och rörelseglädjen. Till viss del den mentala näringen också. Men jag glömde den mentala träningen. Och ni såg ju själva vad som hände i somras. Allt föll.
 
Gör om, gör rätt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie!

Liiiiiinda!! Du är bäst! Jag sitter här och hejjar på dig!! Du är min inspiration! :)

Svar: Tack vännen! Du är underbar med ditt stöd! <3
Liinda

2012-10-31 @ 10:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0