I'm on to something.

Tredje dagen på helfarten och inget fusk. Nu känns det jävligt bra igen. Nu känns det som att jag är på gång..
 
Ikväll har jag varit på en inspirationskväll på Xtravaganza och efter det var det dags för andra Lifetime-mötet. Första gången jag träffar gruppen. En tjej som är med där, var ungefär lika gammal som jag och höll på med hästar. Vi hade samma mål och verkade rätt lika i sättet och med ungefär samma historia, det lilla jag hörde av henne iaf. Hoppas att vi ses nästa gång också och man kanske kan prata mer med henne. Vore skoj!

På inspirationskvällen blev jag väl en aning inspirerad men om jag ska vara ärlig så hade jag lite högre förhoppningar än det vi fick höra. Kanske var det så eftersom de var så pass mycket äldre än mig och lever så pass annorlunda liv än mig. De var två personer, en man och en kvinna. Kvinnan var 43 och mannen var lite äldre. Ja, jag vet inte.

Det jag fick med mig, var att jag faktiskt måste komma igång med det mentala. Det är en sak att höra coacherna säga detta men en annan sak att höra såna som gått/går Xtravaganzas program, säga det.

 
Köpte med mig mat hem också. Asbra att ha med sig i väskan, bilen eller liknande.

Kommentarer
Postat av: Alexandraa/Dietandthecity

Har du alltså tio kg kvar ;)?!?! Hejja hejja!

2012-10-24 @ 21:14:35
URL: http://dietandthecity.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0