Ooopsi.

Jag glömde visst att blogga igår.
 
Jag var så sjukt trött efter medelspinningen med Otto och sedan hade jag filmkväll med M. Vi såg Den gröna milen. Jag älskar verkligen den filmen ska ni veta. Det är lätt topp 10 hos mig.
 
Denna vecka har jag jobbat sent alla dagar (haft tre stängningar) och varit hemma sent. Så det ska bli riktigt skönt med helg nu. Jag ska egentligen bara träna imorgon bitti och sedan ska jag typ tvätta och dammsuga/skura då all annan städning gjordes i onsdags kväll. Byta däck på bilen ska jag också göra. Sedan borde jag fixa lite i stallet också.
 
Ja, sen är det måndag igen ja..
 
Nä. Nu ska jag lägga in alla räkningar så de betalas på tisdag när lönen kommer.
 

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Tack :)

2012-11-24 @ 00:42:32
URL: http://nattstad.se/Rebos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0