Ont i benen.

Jag har stått upp konstant sedan klockan åtta imorse. Var iväg på spinning och sedan rände jag runt i halva Skåne känns det som. Men nu har hästarna och katten mat för en månad till.
 
När jag kom hem så gick jag raka vägen ut i stallet och där har jag spenderat hela dagen. Jag har städat ur både foderkammaren och sadelkammaren. Dessutom har jag möblerat om inne i foderkammaren så det blir bättre plats. Jag har rensat ut massor också så det känns skönt.
 
Jag har redan sjukt mycket träningsvärk i benen och imorgon kommer det nog kännas ännu mer. Hehe. Det bränner härligt mycket i mina kinder också och fötterna är iskalla. Känns att jag varit utomhus i sju timmar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

jag saknar hästar bara jag ser nått om de Har du hästarna hemma?

2012-11-24 @ 23:05:49
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0