Besviken.

Ja, ni efterfrågade ju lite inlägg om skolan också.
 
Just nu så går det inte alls enligt planerna. Jag blev tvingad till att ta ett sabbatsår 2011-2012 pga lite omständigheter som jag inte riktigt känner för att gå in djupare på ännu en gång. Därefter började jag jobba i november 2011. Jag valde då att ta ytterligare ett års uppehåll från mina studier eftersom jag ville tjäna lite pengar och sedan fortsätta mina studier i januari 2013.
 
Tyvärr verkar det inte gå enligt planerna eftersom det ser ut som att det inte finns någon plats för mig i klassen i januari. Detta eftersom det är många elever i denna årskull.
 
CSN har mailat mig också och som det ser ut så blir jag återbetalningsskyldig också. Känns verkligen som att livet går enligt planerna nu..
 
Jag har mailat med studievägledaren och hon skulle prata med kursansvariga så vi får se vad deras svar blir, men personligen så har jag inte så mycket hopp..
 
Jag som verkligen är taggad att avsluta mina studier för att komma vidare i livet.
 
 
Bjuder på en gammal bild från april 2012.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0