Nytt datum..

Yes, jag får faktiskt byta datum då jag ska vägas då det faktiskt är stängt på Xtravaganza och jag dessutom ska vara bortrest (som det ser ut just nu iaf), den 17:e maj.

Jag tänker därmed väga mig en vecka senare, den 24:e maj nästa gång. Då är det 5 veckor sedan senaste vägning.

Jag har dessutom köpt min belöning för 20 kg nu. Det blev en ny dator som belöning för detta viktmål. Nu kanske ni förstår varför min uppdatering varit så kass senaste tiden, eftersom min lilla minilaptop håller på att ge upp hoppet om liv. Jag har även kommit på lite fler mål som jag ska uppdatera om snart.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: samuel

oj vilken blomma ,, hoppas att allt är bra med dig vännen,,,

2012-05-05 @ 10:31:42
URL: http://samuelku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0