Xtravaganzamöte nummer 5

Idag var jag på mitt 5:e Xtravaganzamöte. Jag vägde mig för skojs skull då jag väntar på min lingonvecka nästa vecka. När det är dags brukar jag gå upp 4-5 kg så jag tänkte att det skulle vara roligt att väga mig och jag stod faktiskt still. Det har nog aldrig hänt när jag väntar på mensen, eller till och med gått ner 0,1 kg. Helt otroligt. Blir kul att väga mig om 3 veckor.

Jag köpte 2 veckors mat så jag slipper åka in nästa vecka igen. Så jag har blåst 1400 kronor idag. Tjoff sa det bara..

Idag gick vi iaf igenom idealviktsträningsprogrammet. Långt ord det där men så heter det. Det handlar om att man ska skriva vad man ska träna mer på och sedan utvärdera det veckan därpå. Så jag ska göra det och den andra hälsoanalysen som det är dags för. Vi gick även igenom att "jag väljer själv att äta och jag väljer själv och får därmed ta konsekvenserna av mitt handlande". Helt logiskt och sant. Man ska inte bestraffa sig själv, utan istället se det för vad det är och komma igen med nya tag dagen därpå. Jag måste komma igång med min mentala träning också. Måste in och få CD-spåren överförda på mitt USB-minne så jag kan sätta igång med det.

Kom förresten hem halv åtta ikväll, tog en snabb dusch och ska nu sova för imorn börjar jag jobba 6. Wohooo! Bloggar mer i helgen för imorn kommer det inte finnas tid. Hoppas ni mår bra allihopa!

Pöss!



Blev lite småsugen på chokladen men smakade inget.


Kommentarer
Postat av: samuel

Hej världen finaste linda ,, du ser ut så fin och vacker idag vi är så glada när ser dig du är så glad och fina goda linda mvh samuel

2012-03-30 @ 07:57:27
URL: http://samuelku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0