Förlåt.

Förlåt att jag inte skrivit något på ett par dagar men min midsommar har inte alls blivit som jag hade tänkt mig.
 
Det har varit sjukhusbesök, gråt, besvikelse, migrän och allmänt tjafs.
 
Jag försöker fortfarande förstå den nya blogg.se men det går lite mindre bra. Jag ska faktiskt vara ärlig och säga att jag inte försökt så mycket heller då min dator är hemma och jag ogärna lånar någon annans dator. Det gör jag dock nu.
 
I veckan kommer det bli sjukt mycket jobb. Jag har försökt klämma in ett och annat träningspass också men vi får helt enkelt se hur mycket jag orkar/hinner med. Men det löser sig nog i halvlek.

Migränen är påväg tillbaka också. Regnar gör det ute och snart börjar det nog åska också.

Hoppas att ni haft en underbar midsommar iaf!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Tweety

Hoppas sjukhusbesöket inte har något med att du går på soppor? Kram

2012-06-24 @ 21:11:48
URL: http://tweety26.wordpress.com
Postat av: Tweety

Hoppas sjukhusbesöket inte har något med att du går på soppor? Kram

Svar: Nej, vi var och hälsade på en äldre dam som var inlagd.
Liinda

2012-06-24 @ 21:11:59
URL: http://tweety26.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0