Onsdag

På dagen låg jag egentligen bara ute på gräsmattan. Inte fullt så jävla bra för min nacke klarar inte av det. Vi var in till byn en sväng först för att tanka lite och fixa med annat som att handla och posta grejjor osv.


Jag hade på mig en klänning som jag köpt på Kiviks marknad.
 

Jycken tyckte att jag skulle kasta kotten med 27 grader varmt i skuggen. La kotten på magen och satt sedan och väntade på att jag skulle kasta den. Maniac.
 
Igår hade jag en rolig kväll.

Var först upp en liten sväng till hästarna. Kalinka och Hotten stack när morötterna var slut och kvar var bara lillgrabben.



Sen begav vi oss ner till havet för att ta ett litet dopp. Var faktiskt riktigt varmt på kvällen och det var massor av folk kvar nere på stranden vid sjutiden när vi var där.




 
Lite gulligt att Ystad kommun satt upp en varningsskylt för dom visste att jag skulle komma och bada...

 
Och efter det åkte vi bara hem till mig och såg på "The Blind Side". Känns som att jag gör något fel när jag faktiskt hittar på någonting på kvällen när jag är hemma från jobbet pga hjärnskakning och att jag har ont i nacken. Känns fel.
 
Men samtidigt har jag fått ordination "lyft inte men promenera". Om jag då promenerar i hästhagen och gosar med hästarna eller om jag promenerar ut i havet så borde väl det inte ha någon betydelse?

Kommentarer
Postat av: Suzan

Skåning du med?
Bra jobbat med viktresan!

2012-07-29 @ 19:43:45
URL: http://www.icanrestwhenimdead.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0