Nyfixad i frillan.

Jajamensan, färgen går ju ur snabbt när man har rött hår så det var dags att färga om nu i onsdags innan jag åkte in till Xtravaganza.

 
Elenor sa att jag verkligen gått ner i vikt. Hennes reaktion när jag kom in var: "Oh shit vad smal du blivit". HAHA jag vet inte. Jag har nog inte riktigt förstått vad som hänt ännu. Tar nog lite tid att få in i hjärnan att jag ser annorlunda ut. Precis som när jag träffade Emelie igår när jag var in till Tomelilla med min brukare då hon sa att jag fått mindre röv än henne. Börjar tro hon var hög eller något eftersom min rumpa alltid haft ett eget riktnummer. Nåja.
 
Nu är jag snygg i frillan igen iaf. Färgade bara om och klippte bort det slitna.
 
 
Trivs verkligen till tusen i den röda färgen. Det kunde jag aldrig tro att jag skulle göra. Snacka om en drastisk vår jag haft egentligen. Men bloggen heter ju "2012 ska bli mitt år" så då krävs kanske lite drastiska metoder för att det ska bli som jag själv önskar. Well well, nu ska jag sluta surra i nattmössan...

Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2012-07-13 @ 22:27:18
Postat av: Anonym

rött hårig passar dig väldigt mycket

Svar: Tack! :)
Liinda

2012-07-15 @ 12:29:35
Postat av: Fia

Skitfin färg, passade dig perfekt :)

2012-07-21 @ 12:22:22
URL: http://fiasfight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0