Gårdagen

Ja, igår spenderade jag dagen ute på gräsmattan i solen.
 
Jag kom på det att om jag har ont i nacke/skalle och fortfarande är yr så kan jag lika gärna vara det ute i solen på en handduk istället för att ligga inne i sängen och tycka synd om mig.
 
Hunden tänkte samma tanke som mig:

 
Sedan satt han såhär under två timmars tid:

 
Kände mig en aaaaning uttittad...

 
Han nöjde sig till slut när jag kastade hans lilla kotte.
 
 
Funderar på om jag ska våga köpa mig en bikini så jag slipper ligga i trosor/bh när jag ska sola..


Kommentarer
Postat av: Angelica Karlsson

guuullig vovve :) jag har lite respekt för shäfrar (oj stavning?) men han såg snäll ut

Köp dig en bikini! :) Jag har iaf kommit till att köpa en överdel (visa magen är inga problem när man ligger ner däremot så visar jag OGÄRNA låren).. Hittade en jättebra på Kappahl som sitter bra och har två olika spännen (vanliga o halterneck) superb!

2012-07-25 @ 10:10:28
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Tweety

Vad fin hund, är det din? Jag badade med jobbet igår, och lyckades givitvis bränna mig på benen :-( Har du slutat på helfart nu, efter de slängde i dig ett Snickers? eller hur gör du? Ha en bra dag i solen. Kram

2012-07-26 @ 08:42:36
URL: http://tweety26.wordpress.com
Postat av: Tweety

Vad fin hund, är det din? Jag badade med jobbet igår, och lyckades givitvis bränna mig på benen :-( Har du slutat på helfart nu, efter de slängde i dig ett Snickers? eller hur gör du? Ha en bra dag i solen. Kram

2012-07-26 @ 08:42:43
URL: http://tweety26.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0