What's in my bag...?!

Finns ju en liten utmaning som går runt på bloggarna då man ska visa vad man har i väskan. Och här kan ni se vad jag har i min väska:



Forexkuvert med euro, plånbok, kalender, penna, 3 olika sorters tuggummin, allergi-medicin, lite mynt, en nyckel, 3 olika läppbalsam, hårinpackning (ööh??), näsdukar, binda, virpepparkorn, bifolak (jag jobbar på förskola, okeeej=), mascara, ögonskugga jag köpt på rea, nässpray, handsprit (förskolearbetare again plzzz), en extramobil, några tamponger, en ModiFast-bar, concealer, samarin, alvedon, parnodil, åksjukepiller, migräntablett, allergitablett, Treo.

HAHAHAHA ett vandrande apotek som arbetar på förskola. Herreguuuud.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Rena medicin väskan ju;). Massa bra att ha grejer!:)Hoppas allt är bra med en sådan brud!!!

2012-01-20 @ 18:31:22
URL: http://saaka.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Verkligen ett vandrande apotek - shiiiit! Vad är virpepparkorn?

2012-01-24 @ 16:34:04
URL: http://kliingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0