So far, so good.

Än så länge har året börjat helt jävla underbart och jag hoppas verkligen att jag fortsätter ha samma flyt resten av året för det är min tur nu.

Jag har fått ett resultat på min tenta som jag gjorde 11 januari och jag har klarat tentan och fått mitt resultat registrerat i Ladok, jag har även fått ett intyg på Fonetikens 7hp som jag klarat av, återstår 8hp innan den kursen är klar. Detta innebär att jag börjar plugga på heltid igen på universitetet. Hur glad är jag? Helt jävla sjukt glad. Nu kan äntligen livet börja rulla på igen. Åt rätt håll.

2 februari (om precis en vecka) ska jag tillbaka till Xtravaganza och skriva in mig, väga och mäta och allt annat shit.

Jag är så jävla glad. Det enda som saknas nu, är att CSN ska få in mina sista resultat och godkänna mitt studiebidrag också.

Dock har jag fått en utbetalningsavi på att jag ska betala 6000-något i år för att jag slutat studera ?! (har bara haft sabbatsår på 6 månader så jag förstår inte riktigt vad dom håller på med då man ska börja betala tillbaka lån 1 år efter man slutat studera...). Tog ju lite lån och la undan pengarna i ett "ifall något händer"-konto när hela världen föll ihop förra året. Oh well. Jag är glad iaf.

Jag ska fortsätta plugga, jag ska bli smal, jag har ett jobb som jag trivs på till tusen. Enda milstolpen som kommer härnäst är att jag måste hitta ett nytt sommarjobb.

2012 SKA bli mitt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0