I was there...

Har jag berättat att när Sandra var nere så blev Rihannas konsert inställd? Vi hade stått ute i regnet sedan klockan tre. Klockan sex skulle insläppet vara, som flyttades fram igen och igen och igen. 40 minuter innan hon skulle stå på scenen så ställde dom in konserten.

Jag kastade mig på telefonen och ringde Emma som också skulle komma dit och sa att det var inställt. Hon trodde mig inte alls. Dom hade åkt från Göteborg. Hahaha!

Sån jävla otur för vi stod typ först i kön. Fyfan vad sur jag var. Och är fortfarande.



Längst fram i kön..





Sjuuukt mycket folk. Detta är bara en sida.





Lappen som gubbarna höll upp. Dom snackade inte ens. Höll bara lappjäveln.


Kommentarer
Postat av: Bella

fyyy så frustrerande alltså!!!

2012-01-16 @ 14:53:08
URL: http://dripdrop2012.wordpress.com
Postat av: Elin

Haha vad rolig du är, du tänker så du? Du behöver inte svara på den här kommentaren då;) Men tack iallafall, han FÖRHOPPNINGSVIS kommer denna vecka, men så är han ju turk också så allt kan ju hända=) Hoppas du har det underbart i Marocco med din älskling;)

2012-01-16 @ 18:02:57
URL: http://m8nsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0