Oooooh ont i magen.

Fyfan vad jag har ont i magen. Jag har ont i magen jämt nu. Magen reagerar på ALLT. Bröd, smör, mjölk, soyamjölk, vindruvor osv osv. Blir galen!

Jag hoppas verkligen att det ger med sig på lördag när jag börjar med Xtravaganzas pulver. Det finns ju låglaktos av dem också men vi får se om jag ens kommer reagera på dom vanliga. Tydligen kan mjölkproteinallergiker och laktosintoleranta ofta äta dem ändå utan att reagera.

Nu ska jag chilla lite. Klockan ringer om 10 timmar igen. Hatar tidiga dagar.

Kommentarer
Postat av: Pauline

Men tänk om jag och Mattias vill ha e romantisk semester på tu man hand? :P

2012-02-08 @ 10:41:49
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Joline

Det ska bli spännande att följa din väg med Xtravaganza!

2012-02-08 @ 19:44:13
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej! Längesedan jag var inne både här och hos mig själv så missat en del känner jag ;) Ska bli kul att följa dig genom Xtravahanza nu. Hoppas magproblemen försvinner all världens väg!



Är du förresten fortfarande med i utmaningen på min blogg? Ska skriva ett inlägg om första månadens resultat men hittar ingen rapportering från dig. Kan vara mitt fel också pga massa olästa mail och kommentarer. Lätt att ett och annat "försvinner" i oredan. Så ursäkta om fallet är så! Hur som får du gärna skicka en en rapportering om du fortfarande vill vara ed så jag kan presentera alla resultat för första månaden :) Ha en fortsatt grym vecka och lycka till nu på lördag!

2012-02-09 @ 15:38:50
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0