Känslostorm.

Herregud vilken jävla dag jag hade igår. Allt kändes helt värdelöst. PMS i samband med att börja med helfart var kanske inte världens smartaste idé.

Allt, verkligen allt var bara uselt. Kände för att ge upp mitt förhållande, kände för att ge upp hästarna, kände föratt dra ifrån Skåne fortare än kvickt, kände för att ge upp studierna för ett år och istället jobba. Det sistnämnda känner jag fortfarande men de andra sakerna har jag lugnat mig lite i. Hahaha, det är helt sjukt vilka känslostormar man kan få ibland.

Nä, dags att fortsätta tvätta!


Kommentarer
Postat av: ord blir meningar

Kan också ha sådana dagar.

Visste inte att du hade kille, har läst din blogg evigheter nu =) Och eftersom jag är en sucker för kärlekshistorier och (antar) att du inte vill visa din kille i bloggen. (men ja kanske har fel) Så undrar ja typ om du kan berätta hur ni träffades och blev tsm =), vilket land han är ifrån. Men d behöver inte göra han "officiell" om du förstår va ja menar. Haha så nyfiken jag e, älskar kärleks historier :)



Önskar dig all lycka med ditt "nya liv" du klarar allt du vill!!

2012-02-12 @ 17:48:13
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0