Fyllt på skafferiet lite.

Har bestämt mig för att köra på helfart i alla fall 2 veckor till, sedan får vi se hur jag gör. Magen känns mycket lugnare, jag känner inga sug och nästan ingen hunger så det är ju bra. Nästa vecka jobbar jag bara en dag så då ska jag komma igång med träningen igen också för denna vecka blev det bara 30 minuters spinning och ett höintag. På tisdag kväll är det även dags för den första gruppträffen så det blir spännande att se vilka fler som kämpar på med samma saker som mig.




Choklad Toffee, jordgubb, choklad, persika, vanilj, grönsak, kyckling, sparris och svamp.


Kommentarer
Postat av: Fia

Bara att kämpa på :) Hur tycker du att de smakar??

2012-02-20 @ 10:57:23
URL: http://fiasfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0