You will never see, what's inside of me.


Jag tycker att det är viktigt för mig att berätta att detta är min blogg. Jag berättar en del ur mitt liv. Vad jag berättar, väljer jag själv. Jag vet att en del kan se det som en fasad det jag skriver, men jag väljer helt enkelt vad jag vill berätta om. En del saker kan ni inte tvinga fram och vissa kommentarer, som jag anser är för personliga och som handlar om mitt förflutna, godkänner jag inte. Att kalla mig för fegis och falska på grund av det är bara fegt.
 
Jag har aldrig påstått att jag är felfri. Alla har vi ett förflutet. Vissa saker skäms jag för. Men jag lever efter mottot "Varje stund vi ältar det förflutna, är en stund vi stjäl från vår framtid".
 
I could never be, what you want me to.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0