Utvärdering.

I min Xtravganzabok har vi varje vecka en plan som vi ska göra för kommande vecka gällande God Energi, Mental Träning, Rörelseglädje och Mental Näring. Veckan därpå ska vi utvärdera veckan som varit och skriva vad vi måste göra annorlunda för att det ska gå enligt planerna.
 
På söndagar brukar jag göra denna hemläxa. Jag tycker att det är en helt perfekt dag att göra det på.

Min förra vecka såg ut såhär:
 
Åt 3 shaker alla dagar utom på måndagen då jag bara åt 2½. Mental Träning gjorde jag inte en enda gång. Fy på mig! Var bara på gymmet 4 dagar och red 1 gång. Mentala näringen var att träffa nära och kära vilket jag gjorde. Egentid fick jag genom att gå till frisören.
 
Denna vecka ser ut såhär:

 
Hur planerar ni era veckor? Planerar ni er mat och träning?

Kommentarer
Postat av: Malin

Försöker planera något sånär, både mat och träningen. Inte så jag skriver ner eller så jämt, men ibland. Tror planering är A och O för att lyckas med just viktminskning osv :)

Som jag skrivit förut så är det ju en bra grej som ni på Xtravaganza har med mental träning/näring, det borde man bli bättre på att planera in också! Jag ska försöka ta tag i det och planera in sådant med.

2012-12-10 @ 16:56:01
URL: http://tryingtogetfit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0