Slarv!

Ja det blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig varken idag eller igår. Men vad ska man göra när man sitter fast på ett ställe på grund av snön.
 
Igår var jag upp till Helsingborg och träffade Willy. Det var längesen så det var skoj att ses. Han kände nästan inte igen mig för att jag tydligen ändrat mitt ansikte så mycket. Jag tog med mig lunch hem till honom medan han käkade glass. Tyvärr hann jag inte dricka en shake mplan den lunchen och middagen eftersom mins färdiga saker tydligen var dåliga. Helt sura. Förstår inte vad som hänt.. 
 
Åkte sedan hem till Niklas för att ha lite Big Bang Theory maraton. Han bjöd på en god lax à la upptrappning som han gjort i ugnen. Sov där eftersom vi såg maratonet i 14 timmar och pga vädret. Kom hem idag vid 15-tiden och då hade jag inte ätit något. Hade jag vetat om att jag skulle bli kvar där så hade jag tagit med mig mat och pulver. Tanken var att jag skulle hem vid elva igår kväll. 
 
Nu sitter vi och spelar Bingolotto och käkar lite gotti  form av grönsaker, rullades och dip av kesella.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0