Det värsta med Xtravaganza.

Det är morgnarna när det är dags för detta:

 
Omega3-kapslarna är helt okej. XtraOil med citronsmak är hemsk men värst av allt är XtraPsylliumfröskal. Ööööörk. De säger att man kan blanda ner fröskalen i en shake men det fungerar verkligen inte för mig. Istället får jag svälja den matskeden med skalen med ett glas vatten. Innan dess dricker man också ett glas vatten och efteråt ytterligare ett. Så sammanlagt 3 glad vatten för en matsked skal. Då förstår ni nog hur mycket de sväller...
 
Just nu äter jag 4 msk olja på morgonen så jag slipper bli hård i magen. Tydligen är det vanligt att man blir hård i magen i slutet av en helfart eftersom tarmen inte måste jobba lika mycket. Men det är bara 11 dagar kvar innan det är dags att börja äta.

Kommentarer
Postat av: Helena

Det här har kanske inte så mycket med inlägget att göra. Men jag har precis hittat till din blogg och därför inte läst så många inlägg än. Undrar lite om du tycker det är värt att satsa på Xtravaganza om man vill gå ner mycket i vikt? Hjälper det verkligen mer än att bara skaffa ett vanligt gymkort?

2012-12-06 @ 11:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0