Dåligt samvete.

Ja, det blev ingen träning igår eftersom jag hade stängningen på jobbet och typ alla föräldrar var sena på grund av väglaget. Detta gjorde att jag inte hann till Ottos spinning och att jag dessutom inte skulle hinna till Marias spinning. Trist!

Dessutom sov jag inget under onsdagsnatten eftersom alla tankar bara snurrade runt, runt, runt i mitt huvud så jag var en zombie. Jag ville inte heller missa programmet "Aldrig mera fet" som bygger på Xtravaganzas koncept. Jag har faktiskt fått frågat 4 ggr om jag är med i serien eftersom jag varit så pass fokuserad. Men nä, det är jag inte haha!
 
Ja, programmet går i repris och blabla men nu blev det som det blev. Dock har jag lite dåligt samvete ändå.
 

Kommentarer
Postat av: andra

Men shit vad häftigt och vara med där Liinda! Fast hade nog oxå tackat nej, har för stor integritet eller vad det heter;)

2012-12-07 @ 20:36:17
URL: http://www.saaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0