Bakning all day long!

Jajamensan, idag har jag bakat en massa gott tills i jul.

Gjorde saffransnittar med choklad på. Sedan gjorde jag även en god chokladkaka med hasselnötter. Jag satte även en surdeg eftersom jag ska prova göra lussekatter a la Xtravaganza hade jag tänkt. Så då sätter man en egen surdeg och om fem dagar jag kan baka mina lussekatter.
 
Jag gjorde även proteinbars som också är från ett recept som jag fått på Xtravaganza. Jag gör ett eget inlägg till dem så ni får se hur smaskigt det blev. Lika bra att fixa iordning sådant eftersom det bara är en vecka kvar innan jag ska börja äta. Wihooo!
 
 
Mina saffransnittar, innan de blev snittade..
 
 
 
Hasselnötschokladkaka (råkade bränna kolafudgen som också skulle vara i)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bagar Berta i farten;)! Ser gott ut:)

2012-12-10 @ 18:36:15
URL: http://www.saaka.blogg.se
Postat av: Anonym

Saffranssnitten med choklad såg så goda ut. kan du inte skriva ut recepten på dom och mellanmålsbaren.
Jag beundrar din styrka och tycker du är suverän som klarat det så bra med din viktminskning. Du ger mig energi och motivation med din positiva styrka. Tack

Svar: Ja ska skriva ut receptet på dem. Nu är de inte "nyttiga" dock. Men jag kan dela med mig av receptet ändå. Mellanmålbarsen är ju ett recept från Xtravaganza men jag ska skriva ut det receptet till dig också!
Gud vilka fina ord! Tack så jättemycket!
Liinda

2012-12-10 @ 20:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0