Ny vecka, nya tag.

I helgen blev det inte mycket till tränande då jag gjorde så mycket annat som jobbade, var på marknad, var en sväng i Kivik och Simrishamn, samt umgicks med nära och kära. Ingen tid till att vila direkt.

Denna vecka är en lite speciell vecka. Det är nämligen dags för vägning på torsdag. Pirrigt. Känns dock inte som att det hänt särskilt mycket med min kropp då jag inte märker så stor skillnad på mina kläder. Men vi får väl se vad vågen säger. Jag har ju tränat bra och ätit mina shaker rätt. Har även druckit lagom mycket vatten så något borde ha hänt. Kanske har jag byggt lite muskler istället? Hmm. Vi får se.

Annars är det väldigt mycket som händer i mitt liv just nu. Har förmodligen fått ett sommarjobb nu som personlig assistent. Det är inte helt säkert än men på måndag ska jag träffa brukaren och boka in ett par dagar jag ska gå bredvid för att lära mig. Det blir toppen men det är lite pirrigt!



Bjuder på en hemsk bild från Simrishamns hamn.


Kommentarer
Postat av: samuel

Hejsan god morgon världens mysigaste och finaste linda önskar dig en fin tisdag med skoj och leende mvh samuel

2012-04-17 @ 07:50:42
URL: http://samuelku.blogg.se/
Postat av: Pauline

Vad roligt att du ska gå in i samma bransch som mig ;) Vart ska du vara ?

2012-04-17 @ 11:28:43
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: billal

you are very sexy you have nice smile linda

2012-04-18 @ 14:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0