Hur vet man att man varit på ett grymt spinningpass?

Jo, man får en blåsa under foten. Fan vad jag saknat Therese N:s pass. Så jävla härligt att hon ska ha Charlottes pass nu i tre veckor. Nästa vecka har jag redan bokat. Medelspinning stod på schemat idag och helvete vad härligt det var.

Trodde inte att jag skulle hinna då jag slutade halv fem och passet började fem. Dessutom var det lite kö på vägen.

Jag är glad också för nu har jag fått två veckors schema så jag har precis suttit och planerat två veckors träning. Underbart att ha allt planerat, då är det lättare att genomföra. Annars är det lätt att man bara struntar i det.

Imorgon blir det skivstång istället för kickbox. Kickboxen ska jag ta på söndag istället och då följer kanske Fredrik med så jag har någon att slå på. Höhöhö.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag lovar det är sant;), har as kass kondis. Men jag ahr börjat träna på den igen nu;). Härligt att ha all träning och allt planerat du är fasen itne lite stark och envis du. Heja heja:D!

2012-04-12 @ 09:50:55
URL: http://saaka.blogg.se/
Postat av: Joline

Du kämpar på så jäkla bra!! Jag får allt se till att bli lite inspirerad ;)

2012-04-15 @ 16:31:45
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0