Fail!

Imorse vaknade jag av ett telefonsamtal av den mindre roliga sorten. Mitt träningspass på morgonen blev inställt pga sjuk ledare. Mööööö. Jag som var taggad. Har ingen träningsvärk och jag var redo. Fan då. Enda gången som jag hade möjlighet att gå på det passet så blir det inställt. Nåja, jag har bokat det nästa fredag morgon klockan 8 också så får vi se om det måste avbokas pga jobb eller hur det blir..

Nåja, försökte få tag på Palle för att ta en promenad med henne när jag ändå skulle in till Tomelilla men det verkar lite lönlöst att få något svar från henne. Så jag tar en powerwalk själv och mockar. Det får bli dagens träning istället. Sedan ska jag duscha, sova och fixa mig inför kvällen för då blir det party party! Kommer bli skoj att träffa Pontus igen också. Var nästan ett helt år sedan. Fan, tiden flyger förbi. Sover hos Elin inatt och spinnar imorgon bitti. Full fart!

Glad påsk på er!


Kommentarer
Postat av: Samuel

wow min världens sötaste vän goda linda Som en lysande stjärna samma som sol solen skiner över hela världen. mvh samuel

2012-04-06 @ 12:22:52
URL: http://samuelku.blogg.se/
Postat av: ord blir meningar

du är så duktig :D fortsätt sååå!!!!!!!

2012-04-06 @ 17:37:45
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0