Skitkul.

Vet ni vad som hände idag? Jo, dom ringde från rehab och hade en avbokad tid klockan 3 idag. Så nu slapp jag vänta tills på fredag. Skönt! För en gångs skull hade jag flyt!

Däremot fick jag inte så jäkla bra nyheter där. Hon bad mig böja mig i åt båda hållen, samt framåt och bakåt. Jag kunde inte rubba mig 5 cm ens. Kändes skitbra. Hon klämde och jag skrek typ. Eller jag bet mig i armen. Dåligt isolerade rum så man kan ju inte skrika hur som helst..

Berättade sedan att jag hade problem med armarna, att jag inte hade kraft i dem. Då skulle hon kolla mina reflexer vilket visade att jag inte har några som helst reflexer i armarna och nästan inga i benen heller. Nu blev läget mer allvarligt sa hon. Jag kunde dock stå på tå, samt hälarna. Men hon trodde ändå att det kan vara en nervskada, samt att det förmodligen är en disk som fått sig någon törn.

Jag har nu fått elektroder som ska sitta klistrade på ryggen/övre delen av röven med två sladdar som sticker ut ur brallorna därbak som går till en jävla fjärrkontroll framtill. Detta ska jag använda mig av tills på måndag för att vara säker på att det inte är någon sträckning. Jag ska tillbaka på måndag, om det inte är bättre då så måste hon beställa en ryggröntgen. Känns ju verkligen skitkul.

Hennes ordination: Lyft inte, böj dig inte framåt, sitt inte, försök vara aktiv men ta det lugnt, sov med en kudde mellan benen. Ööööh. ORKAR INTE MER SKIT.



Linda-fläsk och troschock. Kul med elstötar i röven.


Kommentarer
Postat av: Anna - Ensamstående mamma till Saga & Freja-Gabriella

Urk! Lider med dig! Jag hoppas innerligt att det bara är en sträckning.. Kram till dig!

2011-10-05 @ 09:14:35
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser
Postat av: Jennifer

Oj, inte alls kul - undrar vad dom säger till dig på måndag.



Sv: VA...har vi samma tapeter? Köpte du också dina på rusta?

Coolt, coolt!

OMG, så pinsamt. undrar då om det var planerat att dom fick ut i derssarna tillsammans? Och på MAX också haha - weirdo!

2011-10-05 @ 20:16:39
URL: http://kliingan.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHHA men för fan Linda. Jag har kapat dom pa mitten för dom blir sa starka annars!!



Och fan vilken javla rövbild da!!

2011-10-09 @ 00:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0