Drömmer..

Sitter och kikar på biljetter och hotell för en resa i vinter. Förmodligen drar jag iväg den 25e december och blir borta 3 veckor. Hoppas, hoppas! Ska bara få allt att klappa så bokar jag nog sen tror jag! Woooa!

Annars så händer det roliga saker om två veckor. Wohooo! Då kommer min fina Sandra ner och hälsar på mig för vi ska hitta på lite skoj ihop vilket vi planerade och kirrade i februari. Men det berättar jag mer om sedan. Ooh, ni kommer bli såååå sotis!

Oh mama, mama, mama, I just shot a man down. In central station..

Kommentarer
Postat av: Elin

Nämen herregud. Kan din telefonsvarare gått igång då tro? Om du har nån=)?



Mysig header=)

2011-10-13 @ 01:18:45
URL: http://m8nsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0