Konstig dag.

Dagen började skitbra då de ringde från förskolan jag var på anställningsintervju på för 2 veckor sedan. Jag har tyvärr inte fått tjänsten då det var någon som hade förtur via kommunen. Däremot så frågade tjejen om jag möjligvis vill jobba resten av veckan. Självklart vill jag det! Riktigt roligt att få komma dit och göra något på dagarna, se nya saker och träffa nytt folk. Denna vecka ska jag jobba på småbarnsavdelningen. Hoppas att de kommer att gilla mig så jag får jobba mer där senare.

Sen blev dagen lite bättre då jag och mamma var och storhandlade. Älskar att storhandla, packa ner saker i vagnen efter att en matlista för en månad är skriven osv.

Sedan blev dagen skit då jag kom till Lund och studievägledaren. Fick lite dåliga nyheter, sedan grät jag en skvätt och då fick jag lite bättre nyheter. Så håll tummarna för mig.

Sedan blev dagen bra igen eftersom Emelie köpte en subwaymacka till mig. Haha!

Nä, nu ska jag ta en dusch och krypa ner i sängen för jag börjar jobba klockan nio imorgon bitti. Underbart!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha vad kul, hade glömt bort din blogg :)

Hoppas allt är bra med dig, tråkigt att du inte fick jobbet men kul med jobb denna veckan iaf!

2011-11-07 @ 20:18:10
URL: http://princessemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gjort dig illa? Hur?



Jo da det suger som fan :( .. annars är dt la bra. rullar på med vikten o träningen kan man nu ta tag i ordentligt igen. Lite upp o ner med Wayne annars e la allt som vanligt :) sj da?



Ah hörde att hon ställde in. tråkigt!



Ahaaaaa var dt du ? Haha naw tack för kommentaren! ;)<3



2011-11-07 @ 22:11:25
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: angelica

ja oj de va längesen :) jo då de e bra flyter på lite tufft emellan åt :P



hur går det med träning o allt?

såg precis på vågen att jag gått ner 10 kg.. :P haha.. men jag har vart magsjuk precis så de har väl sin förklaring :P men de va roligt iaf hihi

2011-11-07 @ 22:40:45
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: Katta

HEj!! :) LÄgg ett bud? KRam!

2011-11-08 @ 22:53:55
URL: http://www.kattasfett.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0