Summerfeelings

Idag har jag transporterat hästarna till betet. Helt underbart. Men det är ganska tomt hemma på gården när det inte finns några hästar här. Nåja, nu är dom på semester och käkar gott, grönt gräs och njuter av tillvaron. Helt underbart!

Jag ställde in dagens träning eftersom jag var på tok för trött för spinning idag. Jag tror inte ni förstår hur pass trött jag är. Pollenallergin och spänningen över att transportera/släppa hästarna. Galet.

Jag har även världens jävla PMS. Fyfan. Är ingen glad tjej alls. Varken igår eller idag. Ont i äggstockarna har jag också. Nu ska jag och katten mysa vidare för att få bort monstren i min hjärna.



Ja, katten har en egen kudde i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0