Så mycket att göra.

Så lite tid.

Så grymt lite motivation.

Jag somnade vid halv tolv igår kväll och vaknade halv elva idag. Ehh. Jag som trodde jag skulle vakna tidigt så jag kunde plugga men det sket sig ju. Tur att det är lite halvdisigt så jag med gott samvete kan ligga inne och plugga idag. Att sitta ute i solen och plugga med laptop testade jag igår och det gick lite mindre bra kan jag ju meddela. Skärmen var för mörk och solen var för härlig.

Har pratat med min nya chef också så nu är det fritt fram att skriva tenta nästa lördagmorgon då jag fick ledigt hela dagen, samt onsdag om två veckor då jag fick ledigt från 15.00. Jag hoppas verkligen att jag får jobba så mycket som möjligt i sommar eftersom jag var så mycket sjuk förra sommaren och dessutom blev sjukskriven så tjänade jag 11 000 mindre än tidigare vilket suger rätt hårt om man har hästar som kräver mat. Jag är fattig som en kyrkråtta just nu. Galet.

Nej, plugga var det nu då. Halv fem ska jag dra iväg för att träna ett medelpass med Emelie också! Najs najs.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej bruden! Det känns helt okej, jag bröt dock med mannen för ca 3 veckor sedan, men vi har hållit kontakten och pratat ändå. Så vi får se hur detta går. Svårt att veta om man ångrar sig sedan liksom. Only time will tell i guess. Inte så lyckat just nu bara, igår fick vi reda på att farmor snart kommer dö, chockbesked för oss då allting har gått så fort. Så pappa har varit lite kluven, men vi reser ändå.. Hur är det med dig då? Du kämpar på med träningen och kärleken? Kramar

2011-05-11 @ 18:14:33
URL: http://saaka.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

D e du nog inte ensam om :) haha

2011-05-11 @ 20:11:47
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Frugan

Tack vännen, det lär jag nog göra och behöva :(

2011-05-12 @ 09:35:31
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0