Nystart

Typ den sjuttioelfte detta år. Bööö, jag kommer aldrig få nya vårkläder. Snyft snyft! Jag ska kämpa på så jag får åka på semester i september iaf för dom biljetterna kommer nog bokas i dagarna kanske. Vi får se.

Jag kör iaf en nystart nu så igår fastade jag och drack massor med vatten och pissade som en brunstig pålle. Resten av veckan, kör jag på detox för att kicka igång mig själv lite igen. No more cheesburgare på donken efter träningen (Emelie, you know what I'm talking about.. hehehe), ingen mer choklad, glass eller läsk. Nu är det hårda bud som gäller.

Igår var jag på medelspinningen och det gick toppen. Snubben som satt bredvid mig bildade en hel jävla sjö mellan våra cyklar. Lagom nasty när jag tappade ner min flaska med vatten där. Jag såg nästan vågorna på golvet när den landade. Öööörk. Men fan vad jag också svettades. Det var typ tropisk värme inne i salen. Hahaha!

Bjuder på en grymt bra spinninglåt som Therese brukar spela på passen. Så jävla grym. Jag längtar alltid till denna låt som fan. Haha!

Ikväll blir det medelspinning med Anneli. Beach 2020 here I come!


Kommentarer
Postat av: angelica

har du studielån?

2011-05-10 @ 12:40:25
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0