Mår illa..

Jag har ju gått på detox i veckan men idag när jag kom hem från jobbet, valde jag att äta grillat med resten av familjen. Det skulle jag inte ha gjort, för nu mår jag illa som ett svin.

Käkade grillat kött, potatiskroketter, grillade champinjoner, lite sallad och bea-sås. Nu känner jag mig redo att kräkas typ. Blä! Så jävla dumt egentligen när jag bara hade 1½ dag kvar på detoxen. Men men, gjort är gjort och så får det vara.

Jobbet gick bra, sa nej till både kaka, potatisgratäng och tårta. Duktig tjej.

Tänkte precis skriva att det inte blev någon träning idag, men jag har ju spinnat på morgonen. Haha! Minnet är kort.

Nu ska jag pysa vidare. Ha en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

Bra att du tackade nej till alla dem sakerna =) Trist att du mår illa nu =( Kramar

2011-05-14 @ 20:49:49
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0