Jag har världens finaste vän som heter Eli...

dsc05824 (MMS)

Jag har världens finaste vän som heter Elin. Jag ringde henne idag när jag var på min station innan jag började och bad henne komma med tre saker; en vattenflaska, ett äpple och två hårnålar då mitt hår lekte orkan idag. Hon kom med skivade morötter oxå i en påse. Aww. Det är dom små sakerna som gör det. Så idag har jag varit nyttig! Skriver mms eftersom mitt internet brann under åskstormen när jag kom hem. Det knäppte till två gånger i dosan och sedan luktade det bränt. Inte bra!


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

Såna vänner ska man vara rädd om =)

2011-05-23 @ 12:54:22
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0