Inte min dag.

Näe, idag är det fan inte min dag. Klockan är inte ens tio och redan har dagen varit skit. Lyckades radera halva mitt skolarbete som vägrar komma tillbaka hur mycket jag än trycker på ångra. Skitkul. Verkligen. Sedan spillde jag ut hela mitt glas med vatten över golvet. Skitbra jobbat. Fönstret slog sönder min blomkruka. Toppen. Mitt nattlinne revs sönder då jag fastnade i toastolen. Jaa. Fråga mig inte hur  i helvete jag lyckas.

Lägg till att det är mycket pollen i luften idag. Ska tydligen bara vara "måttliga" mängder av pollen idag. Men dom bor inte precis intill ett rapsfält som blommar.... Så nosen är svullen som en kåt snopp. Skitbra.

Sedan kvittrar fåglarna också, trots att det är mulet. Sjuka jävlar.

Nä, mitt PMS är inte ens måttligt idag heller. Detta är 3:e dagen.

Gina sa förresten att första gången hon körde corespin så trodde hon att hon skulle spy. Låter lovande inför kvällen med andra ord. Hon väger typ max 30 kg. Vad har jag gett mig in på?! HAHA



På söndag sätter jobbet igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0